Wycieczka do Poznania

Wyjechaliśmy o 5:30 10.05.2024r. w piątek. Na pierwszym przystanku do autokaru wsiadła pani pilot . Jechały z nami panie: Karolina Helmin, Teresa Gackowska, Karolina Przybysz i pani Joanna Grzempa. W wycieczce brali udział uczniowie z klas czwartych oraz chętni uczniowie ze starszych klas. Podróż trwała 3 godziny. Zwiedzanie zaczęliśmy od stadionu Lecha Poznań. Pani przewodnik opowiadała nam w ciekawy sposób. Obejrzeliśmy szatnię i boisko, potem poszliśmy do sklepu Lecha Poznań, aby kupić pamiątki. Następnie wsiedliśmy do autokaru i pojechaliśmy na rynek, gdzie przywitał nas bardzo miły pan przewodnik. Z nim zwiedzaliśmy miasto. Zobaczyliśmy trykające się koziołki oraz zabytkowe kamienice. Trafiliśmy też do Muzeum Rogali Marcińskich i zrobiliśmy własne rogale. Potem poszliśmy na obiad. Jak zjedliśmy, to poszliśmy kupować pamiątki, każdy mógł sobie wybrać co chciał. A na koniec pojechaliśmy do Kurnika, gdzie zwiedzaliśmy zamek. Później można było skosztować lodów, wiele osób kupowało

zabawki z automatów, a jeszcze inni poszli na spacer do ogrodu (Arboretum w Kurniku).
W godzinach wieczornych wróciliśmy do domu i każdy był zadowolony z tak wspaniałej wycieczki. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku również pojedziemy w jakieś atrakcyjne miejsce.

Autorzy tekstu: Aurelia Kierzkowska, Monika Górska, Marcin Ostrowski, Nikodem Żukowski z klasy 4b