ZADANIE 2 – klasa 4 – 23.03-27.03.2020

Zadanie 2

Jak ktoś nie poradził sobie z zadaniem 1, to przedstawiam mały poradnik jak to zrobić: zobacz film

Jak już masz konto i  się na nie zalogujesz, to spróbuj swoich sił w zadaniu poniżej:

Spróbuj w tym programie w języku SCRATCH przy użyciu podręcznika wykonać program (skrypt) MAŁPIE FIGLE. Czytaj uważnie materiał z podręcznika od strony 81 do strony 86.

Zadanie zapisuje się automatycznie na platformie!

Nadaj nazwę pracy: Małpie figle”.

Najlepszy czas realizacji tego zadania to: 23.03.2020 –  27.03.2020

Gdy wykonasz zadanie, to wyślij do mnie link z tym projektem. Użyj do tego celu ClassRoom – zadanie.

Jak to zrobić krok po kroku?

Upewnij się, że twoje konto jest aktywowane! Będziesz wiedzieć po tym, że gdy wejdziesz na swój projekt (do środka) na górze strony będzie przycisk – UDOSTĘPNIJ. Gdy go klikniesz to zostaniesz powiadomiony o udostępnieniu projektu. Następnie skopiuj link (adres strony z projektem) i wyślij go do mnie! Jeżeli brak jest przycisku udostępnij zobacz materiał jak rozwiązać ten problem – kliknij materiał.

W razie pytań proszę o kontakt e-mail: krystekpuczynski@gmail.com, ClassRoom lub przez e-dziennik.

 

POWODZENIA!

Skip to content