Zadanie 2
Jak ktoś nie poradził sobie z zadaniem 1, to przedstawiam mały poradnik jak to zrobić: zobacz film
Jak już masz konto i się na nie zalogujesz, to spróbuj swoich sił w zadaniu poniżej:
Spróbuj w tym programie w języku SCRATCH przy użyciu podręcznika wykonać program (skrypt) MAŁPIE FIGLE. Czytaj uważnie materiał z podręcznika od strony 81 do strony 86.
Zadanie zapisuje się automatycznie na platformie!
Nadaj nazwę pracy: “Małpie figle”.
Najlepszy czas realizacji tego zadania to: 23.03.2020 – 27.03.2020
Gdy wykonasz zadanie, to wyślij do mnie link z tym projektem. Użyj do tego celu ClassRoom – zadanie.
Jak to zrobić krok po kroku?
Upewnij się, że twoje konto jest aktywowane! Będziesz wiedzieć po tym, że gdy wejdziesz na swój projekt (do środka) na górze strony będzie przycisk – UDOSTĘPNIJ. Gdy go klikniesz to zostaniesz powiadomiony o udostępnieniu projektu. Następnie skopiuj link (adres strony z projektem) i wyślij go do mnie! Jeżeli brak jest przycisku udostępnij zobacz materiał jak rozwiązać ten problem – kliknij materiał.
W razie pytań proszę o kontakt e-mail: krystekpuczynski@gmail.com, ClassRoom lub przez e-dziennik.
POWODZENIA!